TEXANS, little heads up

One forum to rule them all.. sort of.
MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

TEXANS, little heads up

Post by MIG*7.62 »

Edit..
Have friend in Gov office. Received call, just passing along heads up.
They supposed to announce new shutdown tomorrow and some areas shelves are already low stock..sure to be bare in few days if announced.
Last edited by MIG*7.62 on Mon Jul 13, 2020 2:57 am, edited 2 times in total.


Sigloso
Posts: 182
Joined: Thu Jul 09, 2020 7:57 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Sigloso »

Alex Jones.

User avatar
nalioth
Posts: 594
Joined: Thu Jul 09, 2020 2:30 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by nalioth »

Sigloso wrote:
Mon Jul 13, 2020 12:39 am
Alex Jones.
So, anyone got a valid link?

ddbtoth
Posts: 33
Joined: Thu Jul 09, 2020 2:37 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by ddbtoth »

Grocery store was always open. Essential. But thanks for panic heads up.

lextech
Posts: 25
Joined: Fri Jul 10, 2020 1:36 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by lextech »

Sources? What's the story here?

Sierra Nevada Marine
Posts: 240
Joined: Sun Jul 12, 2020 8:30 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Sierra Nevada Marine »

So now or in the morning, no rush ?

Maybe the availability of food and TP will tell the tale of how serious this thing really is ?

So you don't trust the MSM right ? I get that as they havent been the most reliable news source in the last 40-50 years in fact a cabal it has been and they have been caught keeping governments lies and falsehoods in that time, look up the Cronkite lies and the bidding he did for the NWO and trilateral commission.

So you think covid19 is a hoax and you believe what trumpy has been saying ?

Like the part he said about stopping the testing and that way the reported number of covid cases will go down...

LOL the man is an idiot when it comes to this stuff...

Not saying not to vote for him come november as he is the lesser of two evils but he is still an idiot not as much as biden is but still an idiot, oh yeah lets inject bleach into our arteries.


Image
Last edited by Sierra Nevada Marine on Mon Jul 13, 2020 1:29 am, edited 1 time in total.
It doesn't matter where it is, just so it isn't where you are!

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

No link, source inside gov office.
Announcement tomorrow sometime.

Don't mean to panic anyone or sound all nutso...just a friendly heads up.

Others will panic and even if stores open shelves will be bare again

meltblown
Posts: 362
Joined: Thu Jul 09, 2020 8:24 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by meltblown »

Damn, so guess the brothels and gambling joints ain't got chance till next year. I'm getting fucking bored. Today my trailer behind the truck got stuck at the drive through at Mickey Ds. Whataburger is just as fucked.
Last edited by meltblown on Mon Jul 13, 2020 1:15 am, edited 2 times in total.

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

I received a call, just passing it along, that is all

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

meltblown wrote:
Mon Jul 13, 2020 1:11 am
Damn, so guess the brothels and gambling joints ain't got chance till next year. I'm getting fucking bored. Today my trailer behind the truck got stuck at the drive through at Mickey Ds. Whataburger is just as fucked.
LOL, did that myself last month at Jack in the box, fuckin drive though only

User avatar
sigking
Posts: 266
Joined: Fri Jul 10, 2020 8:31 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by sigking »

Would not surprise me at all. We had a few weeks head start in South Carolina before everything got shut down. The crappy thing is, the cases of covid are through the roof now, and they are opening things up more and more each week. TP is only showing up on the shelves as of the last 2 weeks. Can't find a spray can of disinfectant anywhere. Zero rubbing alcohol....nothing.

Our dumb ass Governor is doing things like: ordering the sale of beer and alcohol to be stopped at 10:30 pm (I think that is the time) in bars and restaurants. I guess the covid only comes out at night after 10:31 pm.

I would suggest getting TP, paper towels, rubbing alcohol, for sure. People even went out and bought up the baby wipes just to have something clean their hands with around here.

Good luck. By the way everyone still talking about opening schools up next month, lol... total opposite reactions by the same government at the same time. Very confusing.

Invictus77
Posts: 254
Joined: Thu Jul 09, 2020 3:08 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Invictus77 »

meltblown wrote:
Mon Jul 13, 2020 1:11 am
the brothels and gambling joints ain't got chance till next year.
Wut? No hookers and blow in South Texas???

I think I'll start a riot or something. Maybe tomorrow as it is spaghetti night here tonight.

Yep, I will definitely start the riot tomorrow so I can be done before taco Tuesday.

Well crap. I just remembered a couple grandsons have an all-star game tomorrow night.

Maybe later this week I will start a riot for ya bro, if work is not too busy of course :D

meltblown
Posts: 362
Joined: Thu Jul 09, 2020 8:24 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by meltblown »

Invictus77 wrote:
Mon Jul 13, 2020 1:24 am
meltblown wrote:
Mon Jul 13, 2020 1:11 am
the brothels and gambling joints ain't got chance till next year.
Wut? No hookers and blow in South Texas???

I think I'll start a riot or something. Maybe tomorrow as it is spaghetti night here tonight.

Yep, I will definitely start the riot tomorrow so I can be done before taco Tuesday.

Well crap. I just remembered a couple grandsons have an all-star game tomorrow night.

Maybe later this week I will start a riot for ya bro, if work is not too busy of course :D
:lol: Yeah, wife made some sgetti sauce and noodles. Lots of cheese in that shaker. As long as I can get through this year without the AC going south it will be a blessing.

Wish I could have been to the shoot sir.

User avatar
Just a Citizen
Posts: 34
Joined: Fri Jul 10, 2020 1:30 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Just a Citizen »

Everyone panic buy everything again because the world is going to end again!

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

Just a Citizen wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:03 am
Everyone panic buy everything again because the world is going to end again!
No, please don't. But if you are low on something.. get it before others panic buy it all this week

AKyle
Posts: 101
Joined: Thu Jul 09, 2020 10:47 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by AKyle »

MIG*7.62 wrote:
Mon Jul 13, 2020 12:37 am
Shutdown imminent
People thinking like this is what got the stupid shortages last time.
You will literally shit the same amount weather we are on lockdown or not.

Porcupine
Posts: 172
Joined: Fri Jul 10, 2020 4:08 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Porcupine »

Another MiG panic thread.

No ammunition sub here so I guess he needs to make one in GD.

Porcupine
Posts: 172
Joined: Fri Jul 10, 2020 4:08 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Porcupine »

Sierra Nevada Marine wrote:
Mon Jul 13, 2020 1:06 am
So now or in the morning, no rush ?

Maybe the availability of food and TP will tell the tale of how serious this thing really is ?

So you don't trust the MSM right ? I get that as they havent been the most reliable news source in the last 40-50 years in fact a cabal it has been and they have been caught keeping governments lies and falsehoods in that time, look up the Cronkite lies and the bidding he did for the NWO and trilateral commission.

So you think covid19 is a hoax and you believe what trumpy has been saying ?

Like the part he said about stopping the testing and that way the reported number of covid cases will go down...

LOL the man is an idiot when it comes to this stuff...

Not saying not to vote for him come november as he is the lesser of two evils but he is still an idiot not as much as biden is but still an idiot, oh yeah lets inject bleach into our arteries.


Image
Except “Trumpy” never actually said those things did he?

ExCan
Posts: 78
Joined: Mon Jul 13, 2020 1:54 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by ExCan »

Come and get me.
Personally I believe in little of this BS, and who knows, maybe I’ll spontaneously combust and end up a pile of ash. Who knows.
Maybe I’ll get arrested and spend forever in the hoosegow for daring to question Big Brother’s lates edict, But I personally don’t give a Fiddler’s Fart.
I’ve yet to meet anyone who had this despite, all around me, apparently the world’s ablaze.

TP shortage? NP, I’ll use newspaper, leaves, a stick, or my finger of I need to. Been there, done it before, and nothing other than my gut being in the way will stop me again.
So arrest me...
A refugee from FalFiles.

User avatar
ThunderGod
Posts: 126
Joined: Fri Jul 10, 2020 1:19 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by ThunderGod »

Porcupine wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:37 am
Another MiG panic thread.

No ammunition sub here so I guess he needs to make one in GD.
Aren't you thinking of MIR? Or is Mig another one of them?
Have Hammer, Will Smite

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

AKyle wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:24 am
MIG*7.62 wrote:
Mon Jul 13, 2020 12:37 am
Shutdown imminent
People thinking like this is what got the stupid shortages last time.
You will literally shit the same amount weather we are on lockdown or not.
Agreed, I thought it was ridiculous then and same now...but as then I DID have to shit at least a little, and it would have been nice if all the panic tards had left a roll or two for me to buy. There's plenty idiots that will panic when announced and buy it all....if you wouldn't like a heads up to get a little before that happens (if you need it) then just disregard my post

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

ThunderGod wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:42 am
Porcupine wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:37 am
Another MiG panic thread.

No ammunition sub here so I guess he needs to make one in GD.
Aren't you thinking of MIR? Or is Mig another one of them?
Yea, he can FOAD because I have no idea wtf he talking about.
This closest to "panic thread" I've ever started anywhere

Sierra Nevada Marine
Posts: 240
Joined: Sun Jul 12, 2020 8:30 pm

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by Sierra Nevada Marine »

Maybe not in a direct quote but it was suggested by him.

The old we should look into that or this.

Porcupine wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:38 am
Sierra Nevada Marine wrote:
Mon Jul 13, 2020 1:06 am
So now or in the morning, no rush ?

Maybe the availability of food and TP will tell the tale of how serious this thing really is ?

So you don't trust the MSM right ? I get that as they havent been the most reliable news source in the last 40-50 years in fact a cabal it has been and they have been caught keeping governments lies and falsehoods in that time, look up the Cronkite lies and the bidding he did for the NWO and trilateral commission.

So you think covid19 is a hoax and you believe what trumpy has been saying ?

Like the part he said about stopping the testing and that way the reported number of covid cases will go down...

LOL the man is an idiot when it comes to this stuff...

Not saying not to vote for him come november as he is the lesser of two evils but he is still an idiot not as much as biden is but still an idiot, oh yeah lets inject bleach into our arteries.


Image
Except “Trumpy” never actually said those things did he?
It doesn't matter where it is, just so it isn't where you are!

MIG*7.62
Posts: 252
Joined: Fri Jul 10, 2020 3:11 am

Re: TEXANS, go buy your TP or food now or in morning

Post by MIG*7.62 »

ExCan wrote:
Mon Jul 13, 2020 2:39 am
Come and get me.
Personally I believe in little of this BS, and who knows, maybe I’ll spontaneously combust and end up a pile of ash. Who knows.
Maybe I’ll get arrested and spend forever in the hoosegow for daring to question Big Brother’s lates edict, But I personally don’t give a Fiddler’s Fart.
I’ve yet to meet anyone who had this despite, all around me, apparently the world’s ablaze.

TP shortage? NP, I’ll use newspaper, leaves, a stick, or my finger of I need to. Been there, done it before, and nothing other than my gut being in the way will stop me again.
So arrest me...
Agreed
However I have a lot of kids and I appreciated the heads up so I could get a couple more loaves of bread, tp,meat, eggs etc..that would have normally waited till later this week, when it may be gone by then after announced.
Thought others might also.

Can I wipe with leaves? Sure. Have I? Yep. Will I again if need be? Yep
Do I want to? Nope

Post Reply